tisdag 4 mars 2008

Bilder från hemmet


Idag tänkte jag visa några bilder från mitt hem.


Här är en del i hallen. Tyvärr blev golvet mycket skrikigare än det är i verkligheten. Fast det var ju inte det jag ville visa utan det gamla bordet och stolen.


Här är en tallrikshylla jag hittade i en av bodarna i mammas hus. Visst är den fin? Den har jag idag satt upp i vardagsrummet och pyntat, men om jag känner mig så kommer det snart att pyntas om.


Denna bild är tagen ifrån köket. Man ser rakt igenom hallen in till vardagsrummet. Gardinerna ska snart bytas ut mot vita hissgardiner och skira längder på var sida.

Dörrfodret som man skymtar, ska målas vitt, men det får vänta ett litet tag. Just nu prioriteras köket. Snart ska ni få se bilder på de färdigmålade stockväggarna. Kramis Lotta

1 kommentar:

Solsjö - Under en vind sa...

Söta möbler!!! Hyllan skulle jag gärna ha.....

Ha dte bra, kram!