måndag 23 februari 2009

Äntligen klar


Hej alla där ute!
Igår slutförde jag äntligen kviltningen av dubbelöverkastet.
Det känns som en stor börda lättat från mitt hjärta.
Idag ska jag sy dit avslutningskanten och sedan ska jag lämna över handsömnaden av kanten på baksidan till min snälla mamma som anmälde sig frivilligt till detta.
.
Så nu kan jag sy vad jag vill igen. :-))
I och för sig har jag kunnat det hela tiden men av prinsipsak så ville jag inte, då jag tyckte att det var bättre att lägga den tid av sömnaden på dubbelöverkastet.
.
TACK för alla snälla kommentarer ni lämnar här på bloggen.
Och tack för att ni tittar in lite då och då trots att jag inte är så flitig på att göra inlägg just nu.
Hoppas det vänder när våren kommer.
Ha en bra dag
KRAMIS

1 kommentar:

Lotta i S-vall sa...

Åh, väntar på spänning på att se det färdigt. Ljuvlig kvilt. Undra vad du ska hitta på för fint nu då :)