tisdag 28 april 2009

Min nya väska är äntligen klar!

I helgen var jag på en underbar kviltsömnadshelg ihop med 15 andra likasinnade damer.
Vi hade jättemysigt med många underbara skratt och man får så många härliga intryck och tar med sig mycket inspiration hem.
Känns som att ladda sybatterierna.
Denna väska började jag på tidigt i höstas och fick äntligen den klar nu i helgen.
Jag är så glad, för jag tycker den är lagom stor och har så många finesser. Den har bra fickor inuti och det bästa är att man kan göra om den till ryggsäck bara genom att dra i handtagen på sidorna och Vips så är det en "rygga".
Sedan är färgvalet inte så dumt heller. :-)
Här är framsidan:
Här är baksidan:

Må så gott alla vänner som fortfarande besöker min blogg.
KRAM
LOTTA

6 kommentarer:

Annika sa...

Den blev så fin, så fin! Kram

ilda sa...

Väskan blev jättefin.Fattar inte riktigt hur man får den till en ryggsäck, men det verkar ju smart.

Elna sa...

Jaa den blev verkligen lyckad. Jag har inte ens klippt till min ännu....Kul att det var bra på syhelgen.

Sigge och My sa...

Jättefin väska! Kram

Gudrun sa...

Din väska är så fin,verkar praktisk och färgerna är underbara.

Monica sa...

den är supersnygg! Tack än en gång för tygbiten!