fredag 31 oktober 2008

Mer bilder från hemmet

Idag har jag och maken satt upp en hylla bakom hörnsoffan. Gillar inte gapet/hålet som blir bakom annars. Sedan vill det gärna hamna massa leksaker och annat som man inte vill ska hamna där.
Visst blev det fint?
Tavlorna är våra 3 små godingar som bebisar.
Ska måla om ramarna men inte bestämt mig för vilken färg det blir ännu.
Här är en bild på min nya hemsydda hissgardin.
Ska sy 2 likadana men mindre till dom 2 resterande fönstren i vardagsrummet.
Men tiden räcker inte till just nu. Tåkigt.
Kunde tyvärr inte få samma underbara ljus på denna bild som den innan.
Dom är tagna samma dag och vid ungefär samma tidpunkt.
Konstigt.

Tack för att ni besöker min blogg. Nu ska jag ta tag i alla "måsten" som ska göras idag.

Ha en underbar dag.

KRAMAR
LOTTA

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt gardin! Är det ett gammalt lakan? Vad vackert ditt hem blir med allt ditt fina pysslande. Mycket personligt. Roligt att du tar vara på det gamla du hittar.

Sussie sa...

Oj oj så fint du har, jag blir alldeles inredningssugen när jag tittar in här. Tvålkoppen med tillhörande mugg är jättefin. Gardinnen är galet snygg, du är så händig. Ha en fin kväll, kram

villan vid vilan sa...

Hej! ÅHHH vad jag missat många inlägg. Du kan du inte visa en bild av hela din dörr där i hallen. Vilken cool idé att göra en hängare av den. Vill jättegärna se hela. Texten blev jätte bra tycker jag.kram på återseende.......