fredag 21 augusti 2009

Reaktionen och överraskningen

Såg mannen överraskningen och hur reagerade han, var ju frågan i förra inlägget. Jodå han såg allt överraskningen och första orden som ploppade ur hans mun var - Har du haft tråkigt? *fniss*
Vad var då överraskningen?
Jo, jag har målat om 3 väggar i sovrummet till vita ifrån beiga.
Den fjärde ska jag eller vi tapetsera med en fondtapet.
Så det bar iväg och kollade in tapeter. Tyvärr fann jag ingen som föll mig i smaken igår och idag ska vi iväg på tapetjakt igen.
Mannen tyckte i alla fall det blev bättre med vitt på väggarna, det var ju bra, annars kanske jag hade fått sova i det rummet själv hädan efter.
Imorgon ska vi på loppis. Det ska bli kul.
Ha det bra
KRAM
LOTTA

2 kommentarer:

Annika sa...

Så skoj att busa till det lite :) Hoppas ni hittar någon fin tapet.

Monica sa...

det var ju bra att han märkte det. Vitt är alltid snyggt. Då blir det inget skepplanda i morgon om ni ska på loppis, hoppas att ni fyndar!