onsdag 17 december 2008

Långt mellan inläggen

Hejsan där ute!
Vill ursäkta mig lite för att inläggen inte duggar så tätt just nu dels så är det mycket nu innan jul, men det finns en annan anledning också.
VI MÖBLERAR OM !
*fniss*
Jag vaknade på lördagsmorgonen och idéerna började ta fart.
När jag tänkt ut var allt skulle placeras, inkl. alla mina hobbysaker, delade jag med mig av idéerna till gubben.
Det är inte många av mina påhitt som får igång gubben!
Men detta gick han igång på och skulle börja direkt.
Men han fick hålla sig till tåls till eftermiddagen, då det skulle komma några vänner och hälsa på först.
Jag har flyttat mitt hobbyrum till det jag kallar veranda.
Här sitter jag och har mycket ljus från dom stora fönstren.
Det är toppen!
Hobbyrummet fick bli tv-rum.
Tv:n stod i vardagsrummet innan och det var väl mysigt men jag kan inte sätta fingret på vad det var, men jag vet att det var något i möbleringen där som störde mig.
Men resultatet blev över förväntan.
Kanske det kommer bild längre fram när det är helt klart.
Nu fattas det några hyllor och dom behöver målas först.
KRAM
LOTTA

1 kommentar:

Sigge och My sa...

Men oj vad jag blev nyfiken nu Lotta! Det låter helt fantastikt med ditt nya hobbyrum!Ser fram emot bilder. Kram my