söndag 21 december 2008

Några glimtar

Här håller vi på med julförberedelser så som städning och pyntning. Vi har ändå hunnit med att måla en kökssoffa som jag visat här förut. Men för att friska upp minnet så visar jag en för och en efter bild.
FÖRE
EFTER
Som ni märker så har den även fått byta rum.
*
Här är en bild på mitt senaste fynd.
En gammal kista för ynka 200:- på en loppis i fredags.
Alldeles lagom sliten och charmig.
Den står i tvrummet som soffbord.
Den är enorm. Gick knappt in i bilen och vi har en kombi.*fniss*

Ha en underbar 4:de advent.
KRAM
LOTTA

2 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Hej Lotta!

Jag tog precis in min gamla kista från garaget där den stått sedan vi flyttade hit... Funderar på om jag ska måla den - vet att mamma inte skulle bli glad då...

Din kista var jättefin och den behöver man inte måla! Men kökssoffan blev vacker i vitt!

Ha en God Jul!
Kram Annika

Anonym sa...

Så snygg soffan blev!! Och vilket fynd du gjort med kistan.
Passar också på att önska dig och de dina en riktigt
GOD JUL
Kram Kerstin i Råröd