fredag 19 september 2008

Inspirations fredag

Idag har vi ganska mycket att göra.
Ska fixa och dona inför våran minsta 3-årsdag imorgon.
Satt nu på morgonen och surfade runt lite medans jag drack mitt morgonkaffe.
Hitta en inredningssida med underbara inspirationsbilder.
Varsegoda här kommer ett axplock.
Älskar såna här möbler och skulle vilja äga ett sånt här vacker skåp någon gång.



Underbara gamla slitna stolar.
Sidan jag hittade dessa bilder är
Atelier September

Nu är det dags att "Carpe Diem"

KRAM
LOTTA

3 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Hejsan!
Hur kan jag ha missat så mycket fint här... hmmm - skärpning på mig! Jag gillar verkligen de där underläggen (tabletterna) du har gjort till ditt bord. Så fina.
Äpplemos vet jag inte om jag kommer att göra igen på länge... vi får väl se om jag har glömt nästa år hur jobbigt det var :)
Ha en fin helg! Såg att vi skulle få 17 grader och sol imorgon!
Kram Annika

Sussie sa...

Underbara, underbara grejer. Ha en fin helg, kram.

vitating sa...

Hej!
Såå fint hem du har o mysig blogg! Vilken förvandling ni gjort med ert hus. Tack rar du för din kommentar!
Måste kika runt lite här nu!
Kramar Maria