måndag 15 september 2008

Lite omstyling i hemmet

Idag har jag gått och pysslat lite i hemmet.
Gjorde om lite vid mitt gamla fönster i vardagsrummet.
Här nedan är före och efter bilder.
Inte så mycket skillnad kanske men ändå....mycket bättre, tycker jag.
När jag fick se bilderna i datorn, märkte jag något som jag inte sett i verkligheten.
Nämligen att jag får ta bort dom gamla blommorna och den lilla tavlan och ersätta med något annat, vitt. *fniss* För dom förstör lite tycker jag.
Får väl gå och fundera lite innan jag hittar någon finare lösning.

Jag satte även upp en hemmagjord hylla av min man, ovanför tv:n.
Pyntade upp den till minne av min pappa som tyvärr gick bort i cancer förra året.
Satte dit 2 värmeljus som man kan tända mellan ormhasselkvistarna.

Nä nu ska jag steka lite pannkakor till barnen.
Ha en fortsatt bra dag
KRAM
LOTTA

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Men så mycket fint du visar på din blogg!

Den där zinkskon var underbar - vet du vem som gör den?

Fönstret var så fint - har ett som sår ute och schabbar till sig.

Kram Maud