fredag 5 september 2008

Utmärkelse!!

Jag har fått en utmärkelse !!

Vad glad och rörd jag blir av att fått detta guldkort ifrån

Villan vid Vilan.

Tack snälla du !!

Jag vill också passa på och tacka alla som tar sig tid att besöka min blogg och ett stort + i kanten till alla er som lämnar så snälla kommentarer .

Detta guldkort ska nu sändas vidare till 4 andra bloggare och en ny.

Dessa sänder jag mitt guldkort till:

  1. Ett hus för oss - Min granne och för att det är kul att följa deras renovering.

  2. Anitas Ljuva Rum - Ett underbart vackert inrett hus i vitt med härlig charm.

  3. Humlebacken - Jättekul att följa hur deras vackra hus och trädgård växer upp.

  4. Gunnarstorp - Min kära svägerskas vackra hus

Att skicka vidare guldkortet till någon ny var svårt eftersom jag inte kommer på någon just nu.

Må så gott

Lotta

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, snälla Lotta, vad glad jag blir!

Dicksonska våningen sa...

Tack för min utmärkelse! Så roligt att du ville ge den till mig :) Jag ger den genast till dig!

Loppisarna jag besökt det senaste är Moas Bazar ovanpå ÖB i Thn. Och en liten loppishörna på Pettersbergsv i Vbg. Kolla in dem! Det finns mest smått men en del fina guldkorn!

Kramar Annika

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Nämen oj så roligt att ni bägge gillade vårt vardagsrum =)

Och Lotta...TACK! så hjärtligt för det glimmande kortet!!!

Ha en fortsatt trevlig helg1

Kramisar Anita