tisdag 2 september 2008

Rostiga ting

Jag fortsätter lite i höstens tecken.
Jag har börjat gilla rost!!
Det låter helt knäppt, men när man tittar och ser vilken charm det kan tillföra på ett föremål i inredningen, så blir det fint.
Jag kan väl inte påstå att jag gillar rost på bilar..*fniss* !!
Fast denna bil var väl OK i sin miljö.

Men på tex denna underbara höstljushållare, då gillar jag det.

Här kommer några bilder jag lånat ifrån Two Faces of Sweden , på ljushållare.

Nu när det börjar bli lite mysmörkt på kvällen och man vill tända lite ljus.
Kolla in deras hemsida för där fanns massor av annat rostigt och fint.
Rostiga bokstäver är något jag spanat in en längre tid.
Kanske det blir någon, någon gång.
Den här bilden kommer ifrån Gårdsromantik .

Jag väljer att avsluta detta inlägg med en annorlunda, mysig trädgårdsbild.

KRAM PÅ ER

LOTTA

1 kommentar:

Sussie sa...

Ja det är riktigt vackert med rostiga saker, bilen är ju för underbar. Ha en fin dag.