tisdag 9 september 2008

Saker jag gillar hemma

Idag tänkte jag visa några detaljer och ställen i hemmet jag tycker om.
Först ut är inuti mitt köksskåp.
.
En hörna i vardagsrummet.
Ber om ursäkt för att bilden blev lite suddig, förstår inte varför.

En av 2 ljusstakar i mitt stora fönster i vardagsrummet.
En av dom fick jag som gåva från min mamma och pappa.
Den andra hittade min mamma vid ett senare tillfälle på en loppis.
Ganska kul att hon hittade en exakt likadan för ynka 60 spänn!!
Fin Zinksko med "hjärtan på tråd" hänger under en hylla i köket.
En liten bit av mitt tidningsställ i Zink, skymtar under.

Det var vad jag hade att bjuda på idag.
Ha en fortsatt bra dag
KRAM
LOTTA

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej Lotta!

Så mycket fint du visar....skåpet är underbart...

HA´det så gott!
MiaMaria

Sussie sa...

Så fint med fönstret i hörnet. Zinkskon är supercool, jag har aldrig sett nån sån förut, en rolig detalj. Ha en fin dag.